Uw gastbeleving in kaart
Afgelopen voorjaar hebben ruim 100 organisatoren van events en bijeenkomsten meegewerkt aan ons gastbelevingsonderzoek. We zijn heel blij met alle eerlijke en open verhalen van onze gasten. Er zijn reacties genoemd waar we een grote glimlach van krijgen, zoals het actief meedenken in het verbeteren van ons aanbod, maar we kregen ook reacties waarbij onze blinde vlek naar boven komt. Daar zijn we ook blij mee, want met deze feedback kunnen we werken aan het verbeteren van onze huidige gasttevredenheidsscore van 8,7. Een onvergetelijke bijeenkomst: dat is waar we voor gaan! We nemen jullie graag mee naar enkele highlights van het onderzoek.
Centrale ligging
Waarom kiest men voor Kasteel De Vanenburg? Onze gasten kiezen voornamelijk voor ons vanwege de centrale ligging van ons 17e-eeuwse landgoed. Doordat we in het midden van het land zijn gelegen, is ons landgoed voor deelnemers van de door hen georganiseerde bijeenkomsten goed bereikbaar. Een ander deel van de gasten kiest echt voor de uitstraling en ambiance. Juist de sfeer die je ervaart zodra je ons landgoed betreedt, is uniek.
De lach van de tuinman
Over het voortraject met onze reserveringsmedewerkers zijn 98% van onze gasten zeer tevreden. Een groot compliment voor onze Sales-medewerkers Chantal, Christina & Jacqueline. Meer dan 91% geeft aan dat haar verwachtingen worden waargemaakt. Gastvrijheid wordt in de kleinste details opgemerkt, zoals paraplu’s die vlak voor de lunchpauze klaarstaan bij de zaal, tot aan een persoonlijk geregelde bewegwijzering naar de vergaderzaal toe of de lach van de tuinman bij aankomst. Ook de hotelkamers, vergaderarrangementen en vergaderzalen vallen goed in de smaak bij onze gasten.
Een vertrouwensband
Er wordt ook waardering uitgesproken voor het contact de afgelopen jaren, vooral tijdens de pandemie. Een vertrouwensband opbouwen tijdens zo’n onzekere tijd blijkt erg waardevol.
Uitmuntende klanttevredenheid
Uiteraard blijven we ons graag ontwikkelen en groeien om uitmuntende klanttevredenheid te bereiken. Daarin nemen wij ook zeker de gekregen feedback mee. Zo missen onze boekers soms de gezichten van onze reserveringsmedewerkers op de dag van bijeenkomst. Er wordt veel waarde gehecht aan een vast aanspreekpunt op de dag. En ook na de bijeenkomst vinden onze gasten belangstelling en een warm contact erg prettig. Punten welke wij graag horen, want wij verzorgen iedere bijeenkomst graag tot in de puntjes. Samen organiseren wij onvergetelijke bijeenkomsten, ook (weer) die van u? Neem contact op met onze accountmanager Chantal of onze reserveringsmedewerkers Christina, Nicole of Jacqueline. Wij ontvangen u graag bij ons op locatie voor een overheerlijk kopje koffie en een rondleiding.
Met dank aan Marloes Bosch, die in de periode van september 2021 tot en met juni 2022 stage heeft gelopen op onze Sales & Marketing afdeling. Ze heeft dit onderzoek voor Kasteel De Vanenburg uitgevoerd.